1.15.2012

söndagskarameller








här är några av bilderna från jobbet för norska magasinet kk 
som jag gjorde tillsammans med fantastiska marie.

temat på norska var ryddig & lekkert och vi fotograferade 
hemma hos härliga anna & hennes familj; för att fånga hur man 
kan leva i en vacker vardag med barn & lek, ordning & reda..


















reportaget finns i n°2 av kk, ute nu ..





packar en liten väska och åker bara liten stund bort,
checkar in på hotell.
det blir vår söndagskaramell. med fluffig morgonrock, 
sju steg i mjuka frottétofflor mellan jacuzzi & himmelsäng, 
ett glas vin & goda ostar, kokongrum med dämpande tjocka 
gardiner, ~ & uppvaknande till en måndag med hotellfrukost.
japp. vi känner oss lagom dos bortskämda då. 


ska bara klämma in ett litet jobbmöte först .. 
oj, vad jag längtar till en vår full av fotograferande !


hoppas Ni har en riktigt mysig söndag ..


kärlek. 




±

 : kk}
{koordinator : marie olson}
{canon eos 5d mark II | canon ef 50/1,4 usm}







6 kommentarer:

  1. väldigt vackra bilder. Och din söndag låter helt fantastisk! Unna sig hotellnatt på en söndga borde man banne mig göra lite oftare. Njut.

    SvaraRadera
  2. älskar dina bilder!!!!!
    och vilket hem ....

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Ikväll har jag fått en Blog-Award & uppgiften blev att dela ut 5 Blog-Awards till bloggar jag inspireras av. Då jag oxå jobbar med foto & styling så är jag väldigt glad att jag råkade "springa på" dina otroligt vackra bilder sent i höstas. Jag följer dig varje dag & du ger makalöst mycket inspiration & tillhör just nu min topp 5. Så ikväll har jag på min blogg tilldelat dig en Award :)

    Mvh Åsa

    SvaraRadera
  4. & jag fortsätter njuta & inspireras!
    & jag tvekar inte en sekund på att ni kommer att njuta av er hotellvistelse!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder, speciellt den med de fyra stolarna!
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...