10.11.2011

cirkuskonster, kompisar & kärlekar




{ faller handlöst för johnny gång på gång | tunika johnny was ~ cirkus  }

man kan träffa både kompisar & kärleken när man går på cirkus.
en vacker johnny, en skön line, ~ & en ljuv fe
fick följa med hem på fika.
bara det fluffiga rosa sockervaddet som fattas. 




gaah, jag känner mig själv. 
inom två dygn kommer jag sova i den där 
gräddvita godingen som om den vore en pyjamas.  

{ mjuk & lång för bekväma trollungar | långskjorta/tunika vintage by fé ~ cirkus }


{ jag & grå collegetröjor go wei back |  line of oslo ~ cirkus }




’enjoy life’ sa line & jag tyckte jag hakade på rätt bra där. 
rent spendera-utan-att-fundera-mässigt, menar jag.









5 kommentarer:

  1. m.m.m...
    mycket fint
    har de på den
    där cirkusen ;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar circus. Även jag var där igår. Underbar butik. Men den där johnny tunikan missade jag, precis min smak.

    Jag hämtade även lådor med spira:) Jag är en stolt återförsäljare av dessa och jag är så glad att det just är DU som skapar alla spiras underbara bilder. Så tack till duktiga dig!


    Ha en fin kväll
    Madde

    SvaraRadera
  3. Mmm - jeg har også falt for Johnny, jeg er nemelig gift med en Johnny ;)

    Klem Eli

    SvaraRadera
  4. : )

    madde ~ jag hade tur att se den,
    eller snarare den nedersta spetsen
    ( ett konstverk i sig ) på en av dockorna
    i det första fönstret, ~ & sen gav jag mig
    sjutton på att hitta just den med det där
    osedvanligt vackra arbetade, annars hade jag
    också missat kan jag säga .. *ler* den är underbar
    om Du är sugen; flyter på kroppen som vattensilke! : )

    stort tack för fina ord !!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...