10.09.2011

bästa söndag,


jag skulle vilja tacka Dig.
tack för denna varje gång lika magiska plats att fotografera på.
tack för en kamera full till bredden med bilder, 
för jossi & för ljuset. 
tack för nya samarbeten & vänskaper & möten
tack för kramar & léenden, för förtroenden & möjligheter.   
tack för gamla vänner som plötsligt är där igen. 
som ställer upp på det finaste av sätt.  {Du vet vem Du är, skruttan.}
tack för ganska nya vänner som känns som om alltid & för evigt.


.. och tack Du ganska nya men eviga vän för det som jag aldrig hittar orden för.
för att Du dyker upp när man som minst anar det men mest behöver det.
för att Du kommer med de där små tingen* Du påstår är ingenting 
men som i själva verket är allt.
för att Du är Du som bara Du.

oj vad jag har mycket att vara tacksam för.
och Er önskar jag en riktigt mysig avslutning på Er söndag. 

{ * ännu en underbar krage till samlingen & en karamell att njuta av i kväll }




2 kommentarer:

  1. Fina ljuvliga gullstrumpa. TACK för DIG! DU & dina ord inspirerar & gör mig...oss alla...L.Y.C.K.L.I.G.A! Varmaste varmaste längsta kramen från en som inte är stolt över sin hemsida men VÄLDANS stolt över DIG!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...