8.27.2011

orosmoln





just nu stressar jag upp mig själv 
alldeles galet mycket. 
allt som ska göras de närmaste veckorna 
blir till ett orosmoln ovanför huvudet,
~ & vad som är vad 
svårt att definiera.


.. det är det här med vädret .. & ljuset. 
fotografera mode i gråsprängd sensommar 
som är på bestämd väg att bli höst.






andas.
djupa andetag. 
en sak i taget, hörrdudu.



{ att andas i en påse får plötsligt en helt ny innebörd }


*gulp*
nu åskar det som bara den..
kan datorn sprängas om blixten slår ner ?! 
jag bara undrar. 





3 kommentarer:

  1. Hei Hannah! Jeg fant deg inne hos Anna-Malin og har etter to innlegg blitt "avhengig" - du har en nydelig og sart stil! Og som fersk blogger så lurer jeg på, hvordan får du inn de hjertene og f. eks den skyen i teksten på innleggene dine?

    Gleder meg til å fortsette å følge deg!

    Ha en nydelig søndag :)

    Klem Eli

    SvaraRadera
  2. jeg elsker din blogg og dine fotos!
    en vidunderlig stemning! jeg vil bo her inne!!!

    veldig lykkelig over å finne
    min blogg i din blogg roll!

    takk ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. frøken fryd ~ kanske fungerar det att kopiera mina symboler ?
    annars hittar Du dem, ~ & en hel del andra här;
    http://www.allgraphicdesign.com/graphicsblog/2008/02/13/how-to-make-keyboard-bullets-stars-hearts-french-accents-copyright-symbols-more-with-the-alt-key/

    : )

    tack för den allra finaste av kommentarer, cherry blossom girl !

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...