8.29.2011

new day




jag påverkas nog mycket mer av bilder och reklam 
än både vad jag tror, - & riktigt vill erkänna för mig själv. 

plötsligt hade day home’s nya servettringar i horn *
hittat vägen hem till oss. 
först när jag provade dem tillsammans med 
linnet vi har från soul of himla 
 { en finfin blandning }
och fick för mig att det hela skulle fotograferas
mitt i morgonkaffet,
- kom jag på att det var samma servettringar 
jag njöt av häromdagen på bild.


fast jag kanske är lite långsam i största allmänhet bara ?



* nu blev jag osäker. horn? ben?
  







4 kommentarer:

  1. lovelovelove this! Linen and these colors - perfect for me! Found your blog by a fluke - I´m totally speachless about the beauty of your work!
    wish you a happy and inspiring day. sunny greetings from germany, geisslein

    SvaraRadera
  2. Åh, så lekkert :) Jeg tror nok at på min ønskeliste til jul (jeg har nemmelig innsett at jeg kan ikkje kjøpe meg alt som jeg vil ha hele tiden) så kommer det til å stå linservietter og serviettringer av horn eller (hehe) ben.

    Ha en deilig deilig dag, jeg er så glad for at jeg har funnet bloggen din!

    Klem Eli

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk blogg du har. Inspirerande till 1000. Jag lägger till dig på bloglovin för jag får inte missa något ju.

    Ha en fortsatt härlig måndag.
    // Tess.

    SvaraRadera
  4. thank you so much geisslein !!

    klem frøken fryd, ~ & stort tack !

    fina ord, tess, många tack, ~ & önskar Dig detsamma !


    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...